badromance

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Jag önskar och hoppas!

Av Kamilla - 8 maj 2011 20:28

Heej! Har nyss kommit hem från Sara. Så här ser dagen ut : Jag cyklar till Sara, sedan ska vi börja baka men vi inser att det bara är 7 bakformar och det ska vara 10. Vi försöker göra egna av bakplåts papper, det går inte.. Vi går/cyklar till Ica och köper. Vi kommer hem och börjar baka. Det går bra. Sedan när vi har bakat klart ska vi städa&diska jag tvålar och hon ska skölja efter. Jag sätter på det näst högsta vattensprut. Sara sätter på musik, hennes pappa kommer springande och säger ''stäng av kranen'' han springer fram till kranen och stänger av den. Sara och jag fattar ingenting. Han säger att det läcker ner till restaurangen. Jag och Sara vågar inte diska mera. HAHAHAH, vi bloggar istället. Sedan ringer Bella och frågar om vi alla kan va hon kommer och vi gör en ansiktsmask. Mmm, så bra den första var. Sen gör vi en annan ansiktsmask. Till sist gör vi en TILL ansiktsmask. Våra ansikten är hur lena som helst. Vi fotbadar HAHHAAH! Sedan går vi ut med våra cupcakes och en bit tårta och fanta. Vi sätter oss i trädgården och fikar. Sedan så äter vi pommes med ketchup, super gott! 2 portioner!!!! Sen kommer Saras mamma och sätter sig med oss. Hahah, vi får skrattanfall av (vet inte vad)

Hade det bäst idag!!!!!!!                  

 
 
sara

sara

8 maj 2011 20:54

HAHAHAHAHAHA, bäästa dagen!!! Vi fick garvattackkkkkkkkkk

http://jordgumman.wordpress.com

 
Ingen bild

Maria

8 maj 2011 22:22

oooooo vad gooott:////<3(asså muffinsen)

 
Beatrice Jakobsson (foto)

Beatrice Jakobsson (foto)

9 maj 2011 20:13

sv: tack tack :D
inte mycket du då?<3

http://beattriicee.blogg.se

 
Ingen bild

Bella

9 maj 2011 20:21

Asså vi hade så kul


PS.vad har du lagt upp för bild på mig

 
beatrice

beatrice

10 maj 2011 12:42

sv. okej, kul :D

http://www.beattriicee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 2 juli 2011 20:03

Har ju vart på stan med Sumeya & Jossan! Vi hade det jätte kul! Vi blev helt beroende av gosedjur-automaterna! Haha, vann dom här tre,, faktiskt fyra (se bild ovan) fast den här fjärde fick inte va med på bilden. Åt på donken, gott! Nu måste jag slut...

Av Kamilla - 2 juli 2011 12:37


Hej! Idag ska jag till stan med Josefin (jossan) & Sumeya! Det ska bli skit kul! Det är ju marknad och festival här! Yey, ska kolla en bikini till mig. Jag MÅSTE ha en ny bikini innan vi åker till Skara Sommarland! Har nyss ätit frukost, ska snart kl...

Av Kamilla - 1 juli 2011 19:34

NU KOMMER EN LÄNK TILL MIN   BLOGG!:  http://ismailova.devote.se/     ...

Av Kamilla - 1 juli 2011 18:07


Heej! Idag så har jag handlat med mamma & Jasmine.. Köpte inget speciellt till mig själv! :(  BTW har skaffat en till blogg på DEVOTE igen :D HEHE, kul och prova på andra bloggplatser. Jag har ju haft en blogg på devote,wordpress,blogg. Men bloggplat...

Av Kamilla - 30 juni 2011 22:53

Heej! Idag var jag på stan som sagt! Där så uppträde Daniel AdamsRay (ni vet han som sjunger gubben i lådan) Han var as bra! Snacka om att det va grymt att se honom där! Köpte en klänning och ett par svarta shorts! Nice! Sedan åt vi på DOOOONKEN! :D ...

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards