badromance

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

filmen som sluta till mardrömmen!

Av Kamilla - 29 maj 2011 20:50

Rubriken berättar allt! HAHAH, aja nu ska jag berätta! Jag Maria och Nadina gick te nybygge och körde basket. Vi blev trötta och satte oss på bänken. Sen gick vi till skogen där tänkte vi göra en film. Allt börja perfekt men vi skratta lite för mycket. Iaf, vi känner oss iakktagna,.... Liam, Samuel, Tomas&kusiner, Lam, Delav smög på oss! Omg, vi sa lite privata saker! Jag och Nadina var utanför skogen. Då kommer Maria springande och säger ''jag såg Lam'' Omg, vi springer dit och där är alla! Vi springer ut och som följer efter... Dom reta oss! Töntar, ialf sedan så gick vi där i från te en annan skog och gömde oss. Fast dom hitta oss dom böjra kasta sniglar! Euuuuuuuuuueeeeew! Maria var den enda som fick på sig, stackarn! Vi springer det snabbaste där ifrån Nadina ramlar på vägen... Heheh, vi fortsätter springa.. Vi hinner ta några andetag och så är dom här igen.. Vi springer i genom hela nybygge.. Maria ramlar och tappar sin ''NYA MOBIL'' Hontar upp den och vi springer där ifrån... Vi går raka vägen till Samuels hus och berättar vad dom gjorde te oss. Hans pappa cyklar iväg te dom och snackar. Vi sitter helt puckade och Sara kmr, vi berättar alllt te henne och vi alla börjar dögarva! Lol, hade det bäst<3 :)

   

 
 
Ingen bild

nadii

29 maj 2011 22:13

Haha jag ramlade en gång i skogen och en gång när vi sprang och två gånger på den där leksaksbilen :D

Kamilla

30 maj 2011 18:39

ahhaa!

 
Ingen bild

Sara

31 maj 2011 13:51

AHHAHAHAHA !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 2 juli 2011 20:03

Har ju vart på stan med Sumeya & Jossan! Vi hade det jätte kul! Vi blev helt beroende av gosedjur-automaterna! Haha, vann dom här tre,, faktiskt fyra (se bild ovan) fast den här fjärde fick inte va med på bilden. Åt på donken, gott! Nu måste jag slut...

Av Kamilla - 2 juli 2011 12:37


Hej! Idag ska jag till stan med Josefin (jossan) & Sumeya! Det ska bli skit kul! Det är ju marknad och festival här! Yey, ska kolla en bikini till mig. Jag MÅSTE ha en ny bikini innan vi åker till Skara Sommarland! Har nyss ätit frukost, ska snart kl...

Av Kamilla - 1 juli 2011 19:34

NU KOMMER EN LÄNK TILL MIN   BLOGG!:  http://ismailova.devote.se/     ...

Av Kamilla - 1 juli 2011 18:07


Heej! Idag så har jag handlat med mamma & Jasmine.. Köpte inget speciellt till mig själv! :(  BTW har skaffat en till blogg på DEVOTE igen :D HEHE, kul och prova på andra bloggplatser. Jag har ju haft en blogg på devote,wordpress,blogg. Men bloggplat...

Av Kamilla - 30 juni 2011 22:53

Heej! Idag var jag på stan som sagt! Där så uppträde Daniel AdamsRay (ni vet han som sjunger gubben i lådan) Han var as bra! Snacka om att det va grymt att se honom där! Köpte en klänning och ett par svarta shorts! Nice! Sedan åt vi på DOOOONKEN! :D ...

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards