badromance

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Kamilla - 7 juni 2011 13:09

Tja! Idag besökte vi nybygge skolan. Det var as kul. Först så gick vi in i aulan, där satt vi, blivande 6:or Våra rektorer presenterade sig och sedan så så ropa dom upp och dela in oss :) Jag, Maria & Sara lät svetten rinna från våran panna, höll varandra hårt, andades tungt... Rektor: Maria Ani, Kamilla Ismailova, Sara Mirza!!!

Lättnaden tar över! Vi kommer i samma arbetslag! Fast det dåliga är att Emilio är också med i arbetslag 7!!!!!!! Fan, men jag älskar er!  Vi gick till vårat klassrum, där vi skrev lite om oss på papper :) Sedan läste vi det högt inför alla, det vi hade skrivit. Omg, jag och Maria såg värsta snyggingen! Han hade as snygg stil! Hahah, vi är riktiga killtjusaren! Sedan gick vi en rundtur :) Efter skolan gick jag hem t Maria där snacka vi lite och sedan gick jag. När jag kom hem somnade jag på soffan. Jag vaknade utav att Nadina ringde mig, hon frågade om jag ville gå ut och dt ville jag ijnte eftersom jag var nyvaken. Jag åt mat och sedan åkte jag & mamma t erikslund och handla :) Gött! 
Min parfym har kommit D&G! Fhan va soooft!

   

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards