badromance

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Kamilla - 2 juli 2011 20:03

Har ju vart på stan med Sumeya & Jossan! Vi hade det jätte kul! Vi blev helt beroende av gosedjur-automaterna! Haha, vann dom här tre,, faktiskt fyra (se bild ovan) fast den här fjärde fick inte va med på bilden. Åt på donken, gott! Nu måste jag sluta med att äta skräpmat! Andra dagen i rad, fyfan! Köpte bff-armband, som oxå finns på bilden! 25 kr/st billigt! Åkte karuseller! Skit kul! Åkte Extreem för första gången, skit läskigt och kul! Träffade Carlos, Delav, Jonathan, Lamkid, Fidan, Urte! Hade jätte kul idag! Fast missade värsta chansen! Världens sötaste kille, dissade jag!!!!! Omg, ångrar det totalt! Aja vi ses sen! Morsan ska ha datorn! Ses babes!

GLÖM INTEhttp://ismailova.devote.se/

     (ph;me)

Av Kamilla - 2 juli 2011 12:37

Hej! Idag ska jag till stan med Josefin (jossan) & Sumeya! Det ska bli skit kul! Det är ju marknad och festival här! Yey, ska kolla en bikini till mig. Jag MÅSTE ha en ny bikini innan vi åker till Skara Sommarland! Har nyss ätit frukost, ska snart klä på mig! Undrar vad jag ska ha på mig. Det sägs att det ska regna idag, så jag vet liksom inte eftersom det fortfarande är varmt ute?! Ett måste idag är PLATTA HÅRET! Aja, vi syns sen! 



   

Tidigare månad - Senare månad

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards