badromance

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Kamilla - 4 april 2011 19:19

Heej! Har nyss kommit hem. Vi skulle HANDLA aa och när vi kom till kassan hitta mamma inte plånboken. Inte konstigt den va hemma!!!!!!! Jag som hade tänkt köpa JB-poster! fyyy! 

Dt blir ingen skola imorgon, måste stanna en dag till. I säkerhets skull för jag har ju trots allt cup i helgen...

Såå jag tänker inte på plugget direkt... 

Har tänkt på att göra en Justin Bieber Blogg! :D 

Det skulle bli kul och göra. :DD 

Av Kamilla - 4 april 2011 16:46

Tjaa! Gick inte till skolan idag. Hade 38.7 i morse. Fast det gick över. Nu har jag inge feber men ska ändå missa träningen. I morgon MÅSTE jag till skolan vill absolut inte missa den.

Snacka om att det är soligt ute!

Ska äta mat nue byee!

Av Kamilla - 4 april 2011 16:46

Tjaa! Gick inte till skolan idag. Hade 38.7 i morse. Fast det gick över. Nu har jag inge feber men ska ändå missa träningen. I morgon MÅSTE jag till skolan vill absolut inte missa den.

Snacka om att det är soligt ute!

Ska äta mat nue byee!

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards