badromance

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Kamilla - 16 april 2011 23:09

Jag har tänkt på att skriva berättelser och ladda upp dom på bloggen så får ni säga va ni tycker? Visst låter de bra? För mina fröknar säger att jag skriver väldigt bra. Så det är väl bra och utnyttja sin förmåga. Dom ska bli ganska långa så det kommer väll ta en tid! Ska sova nue trorja. Aja byebye!   

-

Av Kamilla - 16 april 2011 22:55

Heej! Idag så hade jag vart hemma hela dagen. Men sen typ vid 6 så smsade jag Maria och fråga om vi kunde vara. Bara för att jag hade tråkigt. Efter 10 min så busringde ngn mig och då svarade jag och det var några tjejer. Hahaha dom ringde typ 8 ggr. Sedan ringde Sara och skrattade och sa att det var hon som busringde med Maria och Bella. Dom frågade om jag ville va med dom då sa jag ''OK'' 

Jag tog min cykel och cyklade till Stora Lekparken (det var där dom va-.-') HAHAH, alla hade cykel förrutom Sara så vi gick till Maria och hämtade en cykel till Sara, (det var marias gamla cykel) Vi cyklade till LIDL och skulle köpa glasspaket! ^^ HAHA fast LIDL va stängt :P så vi cyklade till Ica Bäckby! Fast istället gick vi till kiosken som va brevid där köpte vi 6 marabo-choklad för 20 kr. Sedan cyklade vi till Marias område där vi satte oss på bänkar och åt vår goda choklad sedan lekte vi en lek gissa låten. Efter det spelade vi fotboll! HHAHAH skiiet kul!

   haah jag <-      koko maria <-   cpiga jag -<   det blir inte mål! <-      ahah sara tar kort i smyg <-      chokladen vi köpte <-

Av Kamilla - 16 april 2011 11:04

                       

Av Kamilla - 16 april 2011 10:33


Dagens planer: städa hela rummet och slänga allt skit!


Dagen vill ha: Nytt skrivbord och design i rummet!


Dagens smink: mascara :D


Dagens frisyr: utsläppt


Dagens saknad: träningkompisar


Dagens humör: Glad :D


Dagens borde: ... :P


Dagens längtan: nytt snyggt rum!


Dagens sämsta: Ont i magen




Av Kamilla - 16 april 2011 10:24

Heej! Hann inte blogga igår hade inte tid! :P Men jag kan berätta hur dagen såg ut. I skolan hade vi vår gamla fröken från fyran som vikarie så pinsamt. Efter skolan så chilla jag när mamma kom hem åt vi och sedan cyklade vi runt med hela familjen! kul kul! Idag så vet jag inte vad jag ska göra.. vi ska ialf beställa pizza! mUmS! ska ta kort på pizzan det blir väll kebab! I LOVE KEBAB! hahah, kebab pizza är den enda pizzan jag gillar :P! Här kommer det bilder från igår! :P    Jasmine :D   Jag är en papparazi (stavning) och det är mamma och pappa på bild :D   jag och jasmine! :P    

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards