badromance

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Kamilla - 24 april 2011 17:47

Hahahah, ny header! Bry er inte om t-shirten jag vet den är egoistisk! Men jag fick den liksom :P 

Har vart ute och spelar BASKET med pappa skit kul! Jag vann honom med 21-20 yeaah såå mycket tur! Sen spelade vi badminton! Skit kul! Blev så svettig, tog av mig skorna hahah nu är mina fötter helt brun-gröna!:D

Nu är pappa ute och grillar! och jag fixar potatis :D HIHI :D 

Här kommer några bilder :D

        

Av Kamilla - 24 april 2011 13:35

Rubriken säger allt! Sitter här och inte har något och göra. Alla är borta! Maria kan inte va på grund av någonting jag inte vet!?  Sara svarar inte på sms,  tråkig hon e! Nadina är i Hudiksvall? Ska grilla snart så jag skulle ändå inte kunna vara med någon! Tråkig jag är! Jag vill bli brun! Jag blir lättbrun men efter jag kollat på en dokumentär om solen så vågar jag inte sola utan solkräm och vi har ingen solkräm hemma just nue! Måste köpa solkräm! 

Haha jag sa ju att jag skulle fortsätta på berättelsen ''falsk'' men plötsligt orkar jag inte nue för jag är aptrött vet inte varför! ahhaah nu kanske ni ser att jag har lite tråkigt! Byee ska göra något!   

Av Kamilla - 24 april 2011 11:32

Jag tackar alla mina besökare! Helt otroligt några dagar sen hade jag bara 15  besökare nu har jag runt 35! Kanske lite för några men mycket för mig! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag jobbar mamma :( Tråkigt! Men vi ska grilla idag. Gott det ska bli! 

Mamma gjorde en påskkaka igår som vi ska äta idag!

Shiet vad stor den blev! Den va skit liten från början men när den gräddades i ugnen så blev den bara större och större! Den är jätte god! Vet inte vad jag ska göra idag! Kanske bara fira påsk eftersom pappa kommer ju från ryssland, och dom firar påsk idag! Heheh! Ska fortsätta på berättelsen ''FALSK''

Hejdå så länge!   

   påskakan, pappa satt i ett ljus, vet inte vrf :P!

Av Kamilla - 24 april 2011 00:04

   

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards