badromance

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Kamilla - 14 april 2011 20:13

Jag+Maria+Sara=Snyggste idioter ever! HAHAHH! På idrotten idag så hade vi orietering (stavning) i skogen det var ap kul hahah! vi skulle vara två och två eller tre och tre jag maria och sara va tsm! Vi gick runt och runt tusen år sedan gick vi vilse och börja sjunga ''vi har feeel'' (i just had sex melodin) Då kom vi ut på vägen och sedan låtsades vi att jag hade svimmat och jag fick lägga mig på marken medans dom ropade på Jocke. Fast jag fcik skrattanfall fast försökte sskratta som om jag grät, då kom Jocke han bah ska jag bära dig. JAG FOR UPP som en apa och säger allt okej, ahhahah! aldirg att jag vill bli bärd! dessutom av min gympalärare!

 

Av Kamilla - 14 april 2011 20:01

Idag tog det slut mellan mig och Emil. Fick ett sms av honom där det stod : Kamilla, jag vet inte om det här kommer att funka så jag tror det är slut mellan oss :/ Jag: Faktiskt för vi kommer inte kunna träffas. Han: Jag vet, så det är väl slut nu? Jag: JAPP! :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men jag är inte ledsen om jag ska vara ärlig för vi har typ bara träffats på Irsta blixten och irsta blixten discot.. Så jag var inte direkt INNNNNNNEE i honom! Men jag älskar någon annan så who cares? men jag vet att jag aldirg kommer vinna dej! :(

   fotograf: Jag :)

Av Kamilla - 14 april 2011 19:57

Mums så goda dom blev! Så här ser mina och Nadinas bullar ut!:

     

Av Kamilla - 14 april 2011 16:11

Heej alla! Ska baka bullar nue det ska bli så kul! Nadina är här så hon får också baka med mig. Vi tänkte baka vaniljbullar muuuums! Nu söker vi recept på nätet. Aja bye ska fortsätta leta efter recept :)!

 

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards