badromance

Alla inlägg den 23 april 2011

:)

Av Kamilla - 23 april 2011 22:22

Loggade in på fb och kollade hur många kollar in min profil det blev :

 

Nice eller vadå? :)

Åt en macka nyss va skit hungrig! 

Har läst ut en bok som heter '' den andra alice. Boken va bra tycker jag man blev helt irriterad  när man läste den! :D Rekommenderar!

    

Vill se en bra film :/ men vet inte vilken? 

Måste surfa runt och kolla! 

 rolig smiles eller vadå? :) 

-

Av Kamilla - 23 april 2011 20:12

Hej! I parken var det rätt så mycket folk men barn och vuxna försvann fort och tonåringar invaderade parken. Hade skit kul! Jag hittade en nyckelpiga så söt den va! Fast det fattades ett ben :S HAHAH! Jag och pappa spelade vollyboll Jasmine och Molly lekte i en lekpark och mamma chillade :P  Sedan köpte vi glass :D

Här kommer några bilder :D 

    nyckelpigan :D              








-

Av Kamilla - 23 april 2011 16:17

Har vart i hälla där köpte vi strykjärn och sedan handlade vi i MAXI ICA eller ICA MAXI :S

Vi ska till en park snart och sola lite kul det ska bli. Jag är skit trött vet inte vrf! 

Shiiet har en stor finne på näsan inte stor stor men mellan stor!!!!! FY JAG HATAR FINNAR! :(

 

Av Kamilla - 23 april 2011 11:38

Idag vaknade jag klockan 9 utav att Jasmine ville spela på sin keyboard. Jag fick damp och sa om hon inte går ut ur rummet kommer jag döda henne. Så hon gick ut och jag somna om. Jag vaknade klockan 10 och då ropade mamma och sa att vi skulle äta frukost. Jag läste klart en bok och gick och åt frukost. Vi ska åka till el giganten snart, tänkte köpa strykjärn på grund av att vårt strykjärn är helt puckad! I alla fall who cares? Har ni läst min berättelse? Om inte läs den :D Kommentera gärna! Förresten gjorde 6 flätor i går och i morse var mitt hår helt lockigt så jag bad mamma göra en sne fläta fin blev den! :D 

(bilden är mobbad, jag tog med webb och jag ser lite konstig ut på bilden)

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards