badromance

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Kamilla - 11 april 2011 19:54

Heej! Har nyss kommit hem! Gud så varmt det var ute! När jag och Maria kom hem till kollade vi hur mycket det var. DET VAR +18!

Omg så mycket det var as varmt så jag och Maria bestämde oss för att sola!

 Så jag tog min bikini top och shorts och så stack vi till Maria. När vi kom dit bytte hon om och vi gick ut och la oss på en filt i hennes trädgård. Sedan kom Bella och vi gjorde en ansiktsmask! HAHAHAH! Fast sedan sköljde vi av den och åt flingor med fil. När vi hade ätit upp stack vi till mig och pappa fixade min sadel och vi skulle precis cykla då kommer Nadina. Så vi fyra cyklade runt och runt sedan kom Sara. Sen cyklade vi 5 till Bella. Där åt vi ragmunk och satt lite vid datan. Men sen spelade vi FOTBOLL  hahaha så jävla kul! Jag dog av garv mitt lag vann såklart! HAHAHAH! Sen skulle alla dra, jag kom helt svettig hem! 

Gud så varmt det är! Ska ringa Maria nue hon ville mig något! HAHAHAHA! 


- Kamilla  

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards