badromance

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Kamilla - 13 april 2011 19:36

Heej! Ikean på Erikslund var OK den var inte världsgrym för jag hade föreställt mig ngt grymmare. Men den var normal. Köpte ett par saker där.. Sen kom vi hem och åt maat. Nu har jag tråkigt måste duscha håret idag för att imorgon ska dom stänga av vattnet IGEN -.-' fett sega dom är! Hahaha, någon ringde mig nyss OKÄND, dom bah hej är de Kamilla? Jag ba mm.. Dom bah vi är från socialtjänsten.... sen stängde jag av för att jag visste att dom busringde! Hatar sådant folk... :P Så onödigt och ringa för man vet endå att personen kommer stänga av!  



Av Kamilla - 13 april 2011 13:59

Heejsan! Har nyss kommit hem från skolan. Vi har bakat bullar på hemkunskapen mmm såå goda mina blev! Idag öppnar den nya IKEA på erikslund. Ska dit med familjen :) funny!

Måste bara vänta in mamma för hon kmr väll snart från jobbet. Hurra för den nya IKEAN!

 

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards