badromance

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

-

Av Kamilla - 16 april 2011 22:55

Heej! Idag så hade jag vart hemma hela dagen. Men sen typ vid 6 så smsade jag Maria och fråga om vi kunde vara. Bara för att jag hade tråkigt. Efter 10 min så busringde ngn mig och då svarade jag och det var några tjejer. Hahaha dom ringde typ 8 ggr. Sedan ringde Sara och skrattade och sa att det var hon som busringde med Maria och Bella. Dom frågade om jag ville va med dom då sa jag ''OK'' 

Jag tog min cykel och cyklade till Stora Lekparken (det var där dom va-.-') HAHAH, alla hade cykel förrutom Sara så vi gick till Maria och hämtade en cykel till Sara, (det var marias gamla cykel) Vi cyklade till LIDL och skulle köpa glasspaket! ^^ HAHA fast LIDL va stängt :P så vi cyklade till Ica Bäckby! Fast istället gick vi till kiosken som va brevid där köpte vi 6 marabo-choklad för 20 kr. Sedan cyklade vi till Marias område där vi satte oss på bänkar och åt vår goda choklad sedan lekte vi en lek gissa låten. Efter det spelade vi fotboll! HHAHAH skiiet kul!

   haah jag <-      koko maria <-   cpiga jag -<   det blir inte mål! <-      ahah sara tar kort i smyg <-      chokladen vi köpte <-

 
 
Ingen bild

Bella

17 april 2011 10:41

omg kamilla ta bort bilderna på mig!!!!

PS:jag är skit ful!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 2 juli 2011 20:03

Har ju vart på stan med Sumeya & Jossan! Vi hade det jätte kul! Vi blev helt beroende av gosedjur-automaterna! Haha, vann dom här tre,, faktiskt fyra (se bild ovan) fast den här fjärde fick inte va med på bilden. Åt på donken, gott! Nu måste jag slut...

Av Kamilla - 2 juli 2011 12:37


Hej! Idag ska jag till stan med Josefin (jossan) & Sumeya! Det ska bli skit kul! Det är ju marknad och festival här! Yey, ska kolla en bikini till mig. Jag MÅSTE ha en ny bikini innan vi åker till Skara Sommarland! Har nyss ätit frukost, ska snart kl...

Av Kamilla - 1 juli 2011 19:34

NU KOMMER EN LÄNK TILL MIN   BLOGG!:  http://ismailova.devote.se/     ...

Av Kamilla - 1 juli 2011 18:07


Heej! Idag så har jag handlat med mamma & Jasmine.. Köpte inget speciellt till mig själv! :(  BTW har skaffat en till blogg på DEVOTE igen :D HEHE, kul och prova på andra bloggplatser. Jag har ju haft en blogg på devote,wordpress,blogg. Men bloggplat...

Av Kamilla - 30 juni 2011 22:53

Heej! Idag var jag på stan som sagt! Där så uppträde Daniel AdamsRay (ni vet han som sjunger gubben i lådan) Han var as bra! Snacka om att det va grymt att se honom där! Köpte en klänning och ett par svarta shorts! Nice! Sedan åt vi på DOOOONKEN! :D ...

♥ Om mig ♥


Tjatja! Mitt namn är Kamilla och det här är min blogg! Här bloggar jag om min dag och allt och lite till! Lämna en kommentar eller varför inte tre? Hoppas du gillar min blogg!

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥ Undrar du över något? ♥

16 besvarade frågor

♥ Vad väljer du? ♥

Vilken av dem här skulle du tänka dig att vara utan i en vecka? :)
 TV
 DATA
 MOBIL

☆ M Å N A D E R ☆

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Söker du efter något? ♥

♥ Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards